Sales Coaching

(Насочващ мениджмънт в продажбите) 

 

  • Най-успешните практики на насочващия мениджмънт и прилагането им в български условия
  • Трябва ли различните хора да се ръководят по различен начин?
  • Основни стъпки при насочването (Coaching) и обвързването им с програма за продажби
  • Характеристики на успешните насочващи мениджъри
  • Практически принципи и съвети за управление на хората, когато работят с клиенти
  • Търговският екип преследва цел - поддържане на желаното поведение от страна на екипа и отделните служители
  • Принципи на обратната връзка при продажби – успешната практика
  • Подкрепа чрез комуникация – възможности за използване в практиката
  • Ръководство за похвали за Насочващия мениджър
  • Налагане на наказания и санкции – съветите на мениджмънта и уроците на практиката
  • Причини за недобро справяне в продажбите – как да ги преодолеем?
  • Различните типове служители и отношението им към продажбите и продажбения „модел” – как да им повлияем ефективно?
  • Кратка практическа мотивация за търговци и служители по продажбите
  • Целеполагане, делегиране и контрол на изпълнението на задачите – практическо ръководство за мениджъри.

Целеполагане

  • Основни принципи при формиране на търговски цели
  • Цели, съобразно задачата и цели съобразно хората
  • Вътрешна комуникация на целите
  • Контрол на изпълнението

Датите, на които ще се проведе обучението може да видите тук.

Свързани теми