Sales Coaching
(Насочващ мениджмънт в продажбите)
- Най-успешните практики на насочващия мениджмънт и прилагането им в български условия
- Трябва ли различните хора да се ръководят по различен начин?
- Основни стъпки при насочването (Coaching) и обвързването им с програма за продажби
- Характеристики на успешните насочващи мениджъри
- Практически принципи и съвети за управление на хората, когато работят с клиенти
- Търговският екип преследва цел - поддържане на желаното поведение от страна на екипа и отделните служители
- Принципи на обратната връзка при продажби – успешната практика
- Подкрепа чрез комуникация – възможности за използване в практиката
- Ръководство за похвали за Насочващия мениджър
- Налагане на наказания и санкции – съветите на мениджмънта и уроците на практиката
- Причини за недобро справяне в продажбите – как да ги преодолеем?
- Различните типове служители и отношението им към продажбите и продажбения „модел” – как да им повлияем ефективно?
- Кратка практическа мотивация за търговци и служители по продажбите
- Целеполагане, делегиране и контрол на изпълнението на задачите – практическо ръководство за мениджъри.
Целеполагане
- Основни принципи при формиране на търговски цели
- Цели, съобразно задачата и цели съобразно хората
- Вътрешна комуникация на целите
- Контрол на изпълнението
Датите, на които ще се проведе обучението може да видите тук.