Ефективни взаимоотношения с клиентите
Новата ситуация на пазара
- Новата ситуация на пазара и как да се възползваме от нея?
- Какви промени настъпиха при предлагането на продукти и услуги?
- Какво правят сега успешните търговци и защо успяват? Примери за успешни практики от реалния бизнес
Да разберем нашите клиенти
- Основни групи клиенти и какво очаква всяка една от тях?
- Какво е най-важното при наблюдение на групи потребители? Как да го извършим на практика?
- Управление поведението на клиентите – работещи инструменти
- Програми за лоялност
Променено отношение към клиентите
- Новите стандарти при обслужване на клиентите
- Как да ни запомнят и откроят нашите клиенти?
- Кое кара хората да споделят и говорят с добро за нас?
- Как да спечелим поддръжници и агитатори?
CRM – управление на клиентите и увеличаване на печалбата чрез
- задържане на стойностните клиенти и повишаване на тяхната лоялност
- предлагане на различни нива и стандарти на обслужване
- намаляване разходите за обслужване
Концепцията „Грижа за клиента“
- Как да разбираме по-добре нашите клиенти?
- Как да измерим нивото на фирмените услуги?
- Как да разработим програми за обратна връзка и контакти с клиентите?
- Как да приложим програми и схеми за повишаване на лоялността?
- Как да използваме концепцията „Грижа за клиентите“ за повишаване на продажбите и печалбата?
- Какви примери за добри практики съществуват?
Може да се включат и темите
- Стандарти за професионална комуникация с клиентите
- Бизнес комуникация с клиенти и партньори на компанията
- Умения за телефонна и онлайн комуникация
- Техники за комуникация, задаване на въпроси, обобщаване, справяне с възражения, посрещане на оплаквания
- Емпатия към клиента – разбиране и отношение, съпричастност и предлагане на решение
- Получаване и даване на обратна връзка
- Проактивност в комуникацията, продажбите и разрешаване на проблемите
- Комуникация според типа на клиента – практически адаптивни подходи за работа с различни типове клиенти – агресивен, емоционален, прекалено говорещ и др. (Практически сценарии и модели на поведение)
- Справяне с възражения на клиентите – техники за посрещане и преодоляване на възраженията
- Справяне с оплаквания
- Създаване на стандарти и модели за поведение (Доразвиване на съществуващи стандарти, методика за продължаваща работа по казуси)
- Вътрешна комуникация между служители и отдели при проблеми и оплаквания
- Значението на успешна работа в социалните мрежи и привличане на клиенти
- Начини за използване на социалните медии като инструмент за маркетинг и бизнес развитие
- Кои са най-стойностните ни клиенти и как да печелим повече от тях?
- Управление на стойностните клиенти - CLTV
- Обобщение и изводи от успешна/неуспешна практика, конкретни проблеми и практически ситуации – Focus Groups and Networking
Водещ Явор Янкулов, Phd
Датите, на които ще се проведе обучението може да видите тук.
Свързани теми
Sales Coaching