МАРКЕТИНГ на УСЛУГИ
Новата ситуация на пазара:
- Новата ситуация на пазара и как да се възползваме от нея.
- Какви промени настъпиха при предлагането на продукти и услуги?
- Какво правят сега успешните търговци и защо успяват? Примери за успешни практики от реалния бизнес.
Да разберем нашите клиенти:
- Основни групи клиенти и какво очаква всяка една от тях?
- Какво е най-важното при наблюдение на групи потребители? Как да го извършим на практика?
- Управление поведението на клиентите – работещи инструменти.
- Програми за лоялност.
Променено отношение към клиентите:
- Новите стандарти при обслужване на клиентите.
- Как да ни запомнят и откроят нашите клиенти?
- Кое кара хората да споделят и говорят с добро за нас?
- Как да спечелим поддръжници и агитатори?
Маркетинг и Марка на УСЛУГА:
- "Формула" на успешната търговска марка - качество, отличимост, добавена стойност.
- Източници на добавена стойност - опит при използването, представа на клиентите, силата на убеждението, външни аспекти, име и репутация на институцията.
CRM – управление на клиентите и увеличаване на печалбата чрез:
- задържане на стойностните клиенти и повишаване на тяхната лоялност;
- кръстосани и допълнителни продажби;
- намаляване разходите за обслужване.
NB: В обучението може да се включи и практическа матрица за определяне стойността на клиента за периода на жизнения му цикъл (CLTV), позволяваща да се определи колко НАИСТИНА печелим от един клиент, както и колко БИХМЕ МОГЛИ да спечелим от него.
Датите, на които ще се проведе обучението може да видите тук.