CRM е най-новата успешна вълна в маркетинга. Учудващо е как професионални действия и похвати могат да увеличат значително…
Нашите програми в областта на Маркетинга
Всеки може да прави маркетинг с много пари. Или поне всеки може да ги изхарчи и да нарече това Маркетинг. Не е чудно, че хората, които разбират от маркетинг са толкова високо оценени. По-голямата част от тях буквално, т.е. заплаща се значително, за да разполагате с опита и идеите им.
Всички знаем, че за добрите идеи не ни трябва задължително голям отдел „Проучване и развитие”, нито скъпо платени съвети от „криейтив” агенция. Е, ако можете да си ги позволите – още по-добре. Ако не, можете просто да откраднете добри идеи от умни хора, които са готови да ги споделят с вас. Както направих аз преди доста време и надявам се успявам да го правя и до сега.
Обучението ще ви помогне да разберете до каква степен фирмените продукти посрещат потребителските нужди; да откриете компонентите…
Ползите за вас и вашата компания: подобряване на работата по планиране и изпълнение на програми за директен маркетинг; повишаване…
Това обучение ще ви помогне да прогнозирате пазарния си дял и продажбите; да намалите разходите си за информация; да откривате…
Обучението включва темите: Анализ на продукта, Маркетингови комуникации в съвременния бизнес, Пазарно позициониране на продукт,…
В обучението може да се включи и практическа матрица за определяне стойността на клиента за периода на жизнения му цикъл…
Програмата е разработена за управители на фирми, маркетинг мениджъри, търговски директори, маркетинг специалисти и всички,…
Това обучение ще ви помогне да прогнозирате пазарния си дял и продажбите; да намалите разходите си за информация; да откривате…
Практически Workshop Всички елементи на програмата се представят с реални практически примери за В2В и В2С от Българския…
Програмата е разработена за управители на фирми, маркетинг мениджъри, търговски директори, маркетинг специалисти и всички,…
Продуктът като част от маркетинговия микс, какъв е неговия живот и процесът на разработване на нови продукти.
Програмата е разработена за управители на фирми, търговски директори и представители, мениджъри продажби, специалисти - работа…
Рекламата като част от маркетинговите комуникации и Как да планираме ефективни промоции?
Програмата е разработена за управители на фирми, маркетинг мениджъри, търговски директори, маркетинг специалисти и всички,…
Програмата е предназначена за търговски директори, мениджъри "продажби", продуктови мениджъри, зонални мениджъри, и за всички,…
Това обучение ще ви помогне да изградите практически успешни системи за директен маркетинг, продажби, насърчения и промоции