ПРОДАЖБИ при КРИЗА
Помните ли кризата? През 2008 до 2011 година продажбите на редица търговци спаднаха драстично. Но на други – НЕ!
Има 5 основни типа търговци. Не защото някой е решил така, а защото това показват резултатите от мащабно проучване сред над 6000 търговски фирми в ЕС.
Данните от горните 6000 фирми категорично показват това, с малки разлики за различните отрасли.
Оказа се, че 2 от 5-те типа търговци продават успешно и при криза.
- Кои са те?
- Как са представени във Вашата компания?
- Какво правят по-различно?
- И най-важното – могат ли поне част от останалите търговци да продават като тях?
Проучвам темата от 2011-а година за България, с връщане към реални продажбени резултати по време на кризата. Извадката ми надхвърля 1500 търговци от различни компании. Резултатите са близки до европейските, като имаме и своите особености (първи данни в книгата "Мотивация на търговци и търговски екипи", 2012г.). Оттогава натрупахме още много информация.
Важното:
- При спокоен пазар топ търговците продават с 40-60% повече от средните.
- При криза разликата е ТРИ ПЪТИ!
Извод:
Дори само половината от нашите „средни“ търговци да се доближат наполовина до резултатите на топ търговците, това ще ни донесе разлика в продажбите от:
- Без криза +9%
- При криза +42%
Просто трябва да направим корекции в начина на продажба. Навреме!
По време на курса ще научите:
- КОЙ Е УСПЕШНИЯТ МОДЕЛ НА ПРОДАЖБА ПРИ КРИЗА? (С практически примери)
- Как да го развиете във вашата компания? (Подсказване на конкретни решения)
- Кои са успешните търговци при криза?
- Какво конкретно правят?
- Как са разпределени при вас? (Инструмент за самостоятелно проучване)
След курса:
Допълнителна индивидуална консултация по практически елементи на модела, конкретно за вашата компания (2 ч.)
Водещ: Явор Янкулов, PhD
Начин на провеждане: ДИСТАНЦИОННО чрез използването на web conferencing system (по-позната като виртуална класна стая)
В случай, че не успеете да присъствате и на двете сесии или датите не са Ви удобни ще получите запис на обучението. Правото на консултация се запазва.