Мотивация на (търговски) ЕКИПИ
Решението се дава от:
- Обобщени резултати от успешната практика на над 400 европейски компании
- Изводи от успешната и не толкова успешна практика на над 60 компании, работещи на българския пазар (проучване на е-Training.bg)
ПОЛУЧАВАТЕ:
- Еднодневна присъствена сесия.
- Индивидуална практическа консултация за всеки участник – в удобен ден след обучението
Основни теми:
- Практическа мотивация за постигане на цели
- Особености при мотивацията на (търговски) екипи
- Резултатни бонусни програми
Какъв управленски стил е подходящ за ефективно управление на екипа?
- Стил съобразен с нивото на зрелост на служителите в екипа
- Предимства и недостатъци на различните стилове на управление
- Как да нагаждаме стила спрямо ситуацията?
Основни принципи за въздействие върху членовете на екипа
- Позитивно насърчаване на поведението
- Негативно насърчаване
- Санкциониране
- Стимулиране и заличаване на поведение
Управление чрез мотивация
- Как да накараме хората да се радват, че работят за нас?
- Ефективни мотивационни теории - кое от тях наистина работи?
- Изготвяне на мотивационен профил на екипа - това, което нашите служители не ни казват, но трябва да знаем.
Конкретни отговори на въпросите:
- Да се дава или не допълнително възнаграждение?
- Кой да бъде възнаграден?
- Какво трябва да се възнаграждава?
- Каква награда трябва да се даде?
- Какъв да е размерът на възнаграждението?
- Кога да се дава възнаграждението?
И още:
- Кое е по-добре - пари или други материални стимули?
- Каква да е продължителността на една бонусна програма?
- Кои са условията, които определят успеха на една нова програма?
- Какви грешки най-често допускат българските мениджъри и как да ги избегнат?
Консултант: Явор Янкулов, PhD
Начин на провеждане: ДИСТАНЦИОННО чрез използването на web conferencing system (по-позната като виртуална класна стая)
Участниците ще получат монографията „Мотивация на търговци и търговски екипи”, с включени пълни резултати от проучването.
За всички стигнали до тук – бонус: „ВИТАМИНИ ЗА МЕНИДЖЪРИ“