Story Selling Tips 3 & 4 – Продажби и Его

Story Selling Tips 3 & 4 – Продажби и Его

Story Selling Tips 3 & 4 – Продажби и Его

No. 3

Откраднах си 8 СЪВЕТА:


1) Единствената цел на първото изречение е хората да прочетат второто.

2) Ако продавате нещо сложно, направете го просто.

3) Хората ще подтичват за удоволствие, но ще спринтират от болка.

4) Продавайте само едно нещо в даден момент.

5) Специфичното продава по-добре от общото.

6) Когато приключите с писането, върнете се на първото изречение. Привлича ли вниманието?

7) Колкото е по-лично, толкова е по-силно.

8) Добрият story selling не е изкуство, той решава проблеми. Но трябва да го прави красиво!

С кое не сте съгласни?

Имате ли допълнения?

 

No 4: ЕГО

В началото на моята практика ми се налагаше да ходя на няколко последователни срещи при клиентите, не ставаше от първия път.

Често при второто посещение казвах: 

„Миналия път когато бях тук, Вие казахте еди-какво си. Аз, да си призная, не бях съгласен. Но като се върнах в офиса споделих с колегите и те ми казаха: „Слушай го внимателно човека, той знае повече и познава пазара по-добре от теб!“

Най-често в този случай клиентите отговаряха с блага усмивка: „Е, нищо де, никой не се е родил научен. Важното е, че имаш желание! Чакай да ти кажа сега…“

И следваха истории и описания, които с въпроси трудно можех да измъкна от тях.

Хората със силно его много обичаме да даваме акъл!

Все по-трудно използвам горната тактика.

Но и досега обичам да питам клиентите: „А какво е Вашето мнение за…?“

И забивам някой възможно по-глобален и фундаментален въпрос.

Обикновено знаят, че съм университетски даскал и това допълнително ги стимулира.

Какви са Вашите подходи?

Свързани теми

Публикации в LinkedIn