Story Selling Tips No. 9 & 10 – Начало на продажба

Story Selling Tips No. 9 & 10 – Начало на продажба

Story Selling Tips No. 9 & 10 – Начало на продажба

No. 9

– Искам да постигна „уау“ ефект със своите постове в Linkedin, но да е за 1/3 от бюджета, който предлагате!

– Добре. Кое „У“ искате да остане – първото или последното?

Хубавата новина е, че в Linkedin може и БЕЗ бюджет! Над 10 000 души на публикация, само с генеричен трафик.

Но за това ни трябва интересен пост. А за целта най-важно е началото.

Щяхте ли да прочетете до тук, ако първите редове не бяха провокирали интереса ви?

„Имам един приятел, който много лъже. Но той иначе е адски честен и прям човек.“

Ето така трябва да започва един пост!

Има закачка. Иска ти се да научиш повече за човека. Или се сещаш за няколко други като него, дори разпознаваш себе си.

Наскоро предложих само една малка редакция в пост на клиент – първото изречение да стане последно. Защото разказваше ЦЯЛАТА история в самото начало.

А тогава защо да я чета?

(Постът не стана вирусен, но надмина 10 000.)

 

No. 10

Всички обичаме подаръците.

Преди време публикувах пост, в който предложих подарък. Достигна до над 40 000 души. Това, което подарявах, не беше част от бизнеса ми, т.е. не се лиших от възможни бъдещи продажби. В конкретния случай дори раздавах нещо, което не беше мое.

Е, подарявал съм и свои неща. Ако не сте чели „Витамини за мениджъри“, значи не обичате подаръци.

Впрочем, след онзи пост имам няколко десетки нови контакти в мрежата.

И като казвам десетки, нямам предвид 10 или 20. При това СТОЙНОСТНИ контакти!

Психолозите казват, че когато направим услуга или подарък на един човек, той:

        1.Ни запомня

        2.Има добро мнение за нас

        3.Готов е да върне жеста

В продажбите има 5 основни начина да започнем нов контакт. Един от тях е с подарък.

Преди да предлагате БИЗНЕС на един ваш контакт, направете му ПОДАРЪК!

Аз подарих книга.

Какво бихте подарили вие?

Свързани теми

Календар на обучения