Как да намерим клиенти през LinkedIn?

Как да намерим клиенти през LinkedIn?

Как да намерим клиенти през LinkedIn?

No. 1

Познат предлага услуга, с която може (законно) да се спести от данъци. Оплаква се, че много от клиентите му в началото трудно разбират това.

Като опитат виждат, че работи и са много доволни. Но първо всички отказват. Търси си нови клиенти. Предлагам му да използва активно LinkedIn.

Дори не се замисля, а е готов с отговора: „Моите клиенти не са в тази мрежа!“.

Не споря с него. Проверявам – без усилие намирам 14 240 потенциални клиенти в Бг. Но той тъпо и упорито отказва.

 

Друг познат има агенция за имоти. Често споделя, как много хора губят от това, че не ползват услугите на брокер.

Казва: „Губят, но тъпо и упорито отказват!“ Той самият се бори повече от година с Linkedin.

Посочвам му какво да промени. На думи е съгласен, но на дела тъпо, но упорито отказва.

 

Трети познат е напред с материала. Вижда, че тази мрежа е удачна за бизнеса му. Опитва редовно с постове от типа: „Нашият нов продукт Х е много добър!“ Ефектът е нулев.

Посочвам му какво и как трябва да промени в постовете си. Съгласен е, но нищо не променя.

Тъпо, но упорито!

Упоритостта е хубаво качество.

Но първата думичка проваля цялата концепция.

P.S. Този пост публикувах за пръв път преди 2 г. Промени ли се нещо за вас в LinkedIn за това време?

Кое е вашето „упорито“?

 

No. 2

„Не наемайте добри маркетолози, които пишат прилични текстове. Намерете си добри текстописци, които прилично разбират от маркетинг.

Маркетингът е лесно да се научи. Писането – не толкова.“

Не е мое, но съм съгласен!

Въпреки че част от мен, която се прави, че разбира от маркетинг, горко плаче!

В тази мрежа качеството на маркетинга ни зависи на първо място от качеството на текстовете, които предлагаме.

Или не?

Linkedin разрешава постове до 3000 знака. Едно време бяха 1300, което ми харесваше повече.

Ако не можем да кажем нещо кратко, защо си мислим, че в 2 страници ще се справим по-добре?

И кой ще ги чете?!

Добрият elevator pitch още върши работа.

Особено в тази мрежа. :)

Свързани теми

Публикации в LinkedIn