Всяка фирма има нужда от повече продажби – това е единствения начин за увеличаване на приходите и печалбата. За постигането…
Статии от област Продажби
Първата целувка е като първата продажба. Не е необходимо (а и не е възможно) да бъде най-добрата и най-професионалната. Важното е обаче да има преживяване, емоция и за двете страни, да се запомни. Пулсът е 200, краката омекват, гласът потреперва от вълнение. След това ще се целувате много пъти (респективно, ще сключите много сделки с този клиент), но първата целувка се помни!
Всеки работещ с клиенти трябва да има достатъчно пълномощия да реши техните проблеми. Това е най-важното. Но има и още доводи…
В тази статия ще стане дума за: Дистрибуторска фирма, която загуби 1/3 от клиентите си, но спечели от това. Петролен канал,…
Предупреждение от автора: В следващата статия има продуктово позициониране. Освен това, както и във всички други статии,…
В статията ще прочетете: Каква е реалната ситуация на трудовия пазар в сферата на продажбите? Какво наистина искат търговците?…
Нормалната търговска практика изисква да поддържаш постоянен контакт с клиент, който ти носи прилична печалба. Най-простата…
Хората обичаме подаръците - никой няма да спори за това. Но ако ви кажа, че програмите за стимулиране на продажбите са важни,…
Въпросът “Защо хората купуват?” е интересувал продавачите столетия наред. Много от нас знаят, че след представяне на продукта…
Новите клиенти са хора или организации. Основното е не да ги посочим с пръст, а да бъдат проучени, за да установим дали те…
Рационалните причини за покупка са видими и измерими. Емоционалните причини трудно могат да бъдат определени, дори за един…
"Пирон, завит с отвертка, държи по-слабо от винт, забит със чук!“ Приемете, че чукът е практическия продажбен подход, а отвертката…
Срещал съм в теорията изследвания, които доказват огромната важност на “първите 7 секунди”, “първите 90 секунди”, “първите…
За съжаление клиентите не стоят на едно място, а стават все по-информирани, все по-изискващи и все по-претенциозни. Залети…
Твърди се, че между секса и продажбите има много общи неща. И ухажването, и продажбите, са процес на комуникация, на общуване,…
Работили сме дни, седмици, а понякога и месеци, за да превърнем потенциалния клиент в купувач. Какво можем да направим, за…
„Няма нищо по-практично от добрата теория”, гласи една популярна максима. В продажбите и търговския маркетинг има много теоретични…