Мениджърът трябва добре да прецени кога да дърпа и дава команди и кога просто да се върне. Защото, ако е мениджър, просто…
Публикации в LinkedIn
Лошият мениджър не е дошъл отникъде. Фирмата рядко е щастливо кралство, в което само „злата мащеха“ е проблем. Някой е научил този мениджър да бъде такъв. Да, може това да е друго „лошо кралство“, но кой и защо тогава го е пуснал в нашата приказка?
E, винаги можем да хвърлим вината върху „мързеливите сестри на принцесата“ от HR отдела на кралството. (Все с тях се оправдаваме.) Когато за дълбоките проблеми се опитваме да обвиним отделни мениджъри, пак стигаме до любимото: „Търсене на виновни, наказване на невинни и награждаване на неучаствалите.“
В „100 ДНИ на МЕНИДЖЪРА“ си говорим и за мениджмънт, и за лидерство. Вие си изберете кое от двете ви е присърце. :)
В „100 ДНИ на МЕНИДЖЪРА“ не се делим на „млади“ и „стари“. Всички имаме какво да дадем и какво да получим/научим от другите.…
Колективното съгласие е виновно за много от проблемите в организациите. И не, това не е „консенсус“!
В 99% от случаите агресивния подход не е успешен, но ако клиентът вече е „купил“, нищо не може да го разубеди.