Стратегически Мениджмънт
Обучение и Практически проект за водеща телекомуникационна компания
Програмата беше изградена около една обща рамка, комплекс от основни теми и въпроси, а именно:
- Стратегически мениджмънт – основни елементи
- Анализ на пазара, на икономическата ситуация и на потребителското поведение
- Стратегическо управление на търговски територии и търговски екипи
- Практически инструменти за стратегическо управление и анализ
- Адаптиране на стратегията за продажби по региони – уроците на практиката
- План за реализацията на стратегията по региони – инструменти за планиране
- Търговски и бизнес стратегии – стратегия на лидер, стратегия на предизвикател, защита на „крепости“ и др. – примери от телекомуникационния сектор
Инструменти:
- Balanced scorecard - Стратегически карти
- Benchmarking - Бенчмаркинг
- Business process reengineering - Реинженеринг на работни процеси
- Change management programs - Програми за промяна на управлението
- Complexity reduction - Намаляване на сложността
- Customer relationship management - Управление на взаимоотношенията с клиентите
- Core competencies - Ключови компетентности
- Decision rights tools - Инструменти за разпределяне на пълномощията при вземане на решения
Свързани теми
Галерия с наши обучения и събития